Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Καρότσι Maclaren Techno XLR

Όταν έμεινα έγκυος στο γιό μου και έφτασε η στιγμή να ψάξουμε για καρότσι το Maclaren ήταν μέσα στις πρώτες μου επιλογές, αρχικά όμως βολευτήκαμε με το καρότσι της κουνιάδας μου (3 σε 1 πολύ γνωστής μάρκας). Το συγκεκριμένο καρότσι το κρατήσαμε σχεδόν 4 μήνες μέχρι που έφτασα σε σημείο να κουραστώ πολύ από τον όγκο και το βάρος του. Βλέπετε τις περισσότερες ώρες κυκλοφορώ μόνη μου με το παιδί και για μένα ήταν απαραίτητο να μου είναι εύκολο να μπορώ να το ανοιγοκλείνω και να το ανεβοκατεβάζω από τις σκάλες και μέσα-έξω από το αμάξι χωρίς να μου πέφτει η μέση.

Λοιπόν κάποια στιγμή έγινε επιτακτική ανάγκη να αλλάξουμε καρότσι ή η μέση μου θα πήγαινε για απόσυρση. Εγώ ήμουν πεπεισμένη από την αρχή ποιο καρότσι ήθελα να πάρω αλλά έκανα το χατήρι του άντρα μου να το ψάξω λιγάκι παραπάνω. Το έκανα λοιπόν και αφού έκανα συγκριτικά τεστ σε πολλές εταιρείες και μοντέλα κατέληξα πάλι στην maclaren. Υπήρχαν πολλά που μου άρεσε το design τους αλλά ήταν βαριά. Άλλα που ήταν πιο ελαφριά αλλά δεν μου άρεσε η κατασκευή τους. Επίσης εγώ ήθελα ένα καρότσι που να κάνει από νεογέννητο γιατί θέλω να το χρησιμοποιήσω και στο 2ο παιδί μου και στα περισσότερα της αγοράς για νεογέννητο πρέπει να φοράς επάνω το πόρτ μπεμπέ ή το κάθισμα αυτοκινήτου. Όλες αυτές οι επιλογές λοιπόν απορρίφθηκαν.

Πριν από ενάμιση μήνα λοιπόν παραλάβαμε το καινούργιο μας Maclaren Techno XLR γαλάζιο-καφέ καρότσι μας!!!!!!!!

Τι να πω?????? Μόνο τα καλύτερα…. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την επιλογή μας και μέχρι και σήμερα πιστεύω ότι άξιζε κάθε ευρώ που ξοδέψαμε.

Σας παραθέτω λοιπόν μερικά από τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα (λίγα) που έχει κατά την άποψη μου!

Πλεονεκτήματα :

  1. Είναι πανάλαφρο, ζυγίζει μόλις 7,5 κιλά. Μπορώ να το οδηγήσω ακόμα και με ένα χέρι και στο σούπερ μάρκετ με το ένα χέρι κρατάω το καρότσι και με το άλλο το καλαθάκι για τα ψώνια.
  2. 4 θέσεις ανάκλησης με την τελευταία να ξαπλώνει τελείως για νεογέννητα μωράκι.
  3. πολύ ωραίο design με φανταστικά υφάσματα και υλικά πολύ προσεγμένα. Τα υφάσματα βγαίνουν και πλένονται.
  4. Ποδόσακος που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή.
  5. Πολύ εύκολο κλείσιμο σε μορφή ομπρέλας.
  6. Είναι πιο ψηλό από τα άλλα καρότσια οπότε και πιο βολικό αν είστε μεγαλόσωμοι

Μειονεκτήματα :
  1. Μικρό καλαθάκι για ψώνια το οποίο δεν είναι άμεσα προσβάσιμο όταν το κάθισμα είναι κατεβασμένο πλήρως.
  2. Δεν έχει στα χερούλια θηλάκια για το κρέμασμα τσάντας.
  3. Είναι πιο ψηλό από τα άλλα καρότσια οπότε στο κλείσιμο του χρειάζεται μεγαλύτερο σε μήκος πόρτ μπαγκάζ. Σε ένα μικρούλι και στενό αυτοκίνητο δεν ξέρω αν χωράει εύκολα.
Θα ξαναπώ λοιπόν ότι για μένα είναι η καλύτερη επιλογή. Μου έλυσε τα χέρια και δεν το σκέφτομαι πια να βγω μόνη μου με το παιδί γιατί το ανοιγοκλείνω και το βάζω-βγάζω από το αυτοκίνητο πολύ εύκολα.

ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε και άλλες πληροφορίες σχετιkά με τα καρότσια και κάθισμα Maclaren.

Παρακάτω σας παραθέτω μερικά σάιτ όπου μπορείτε να το προμηθευτείτε on line.
http://www.pramworld.co.uk/: τιμή 209£ + 39£ μεταφορικά (σύνολο 280€)
http://www.ebaby.gr/: τιμή 319€ + 26,50€ μεταφορικά (σύνολο 345,50€)

Στο Site για αγορά καροτσιών μπορείτε να βρείτε την ολοκληρωμένη λίστα με τα σάιτ στα οποία μπορείτε να αγοράσετε παιδικά καρότσια.

110 σχόλια:

  1. Θεανώ17/10/10 11:48

    αν και δεν το έχω τεστάρει ακόμα εκτός σπιτιού, θεωρώ την αγορά maclaren επένδυση!
    το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως το καλοκαίρι το ύφασμα του είναι πολύ ζεστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω που το δοκίμασα έχω να σου πω ότι δεν έχει πρόβλημα.
    καταρχήν το μπλέ καλυμμα βγαίνει και μένει μόνο το καφέ απο κάτω. επειδή η μπομπού σου θα είναι μεγαλούτσικη το καλοκαίρι μπορείς να το χρησιμοποιείς έτσι. εγώ χρησιμοποιούσα πάντα το μπλέ κάλυμμα με ένα σεντονάκι απο κάτω και δεν ίδρωσε ποτέ ο μπέμπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/10/10 01:12

    καταπληκτικο κλασσικο καροτσι,εγω εχω το xt αλλα ειναι ακριβως ιδιας φιλοσοφιας!
    μαρσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/10/10 18:49

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ MACLAREN XLR AΠO TO E-BAY AΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΑΚΟ!!!!ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πρώτη λύση είναι να ρωτήσεις τον πωλητή, αυτός ξέρει καλύτερα απο όλους. Κατά τα άλλα, στην περιγραφή του καροτσιού (εάν θυμάμαι καλά)ο ποδόσακος δεν αναφέρεται σαν footmuff, αλλά σαν padded liner (αναφέρομαι στο μοντέλο XLR).

    Εντελώς πληροφοριακά, το www.pramworld.co.uk έβγαλε κωδικό προσφοράς -10% έως 31 Οκτωβρίου και είναι email10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεανώ25/10/10 13:21

    τωρα που το κυκλοφορω εχω να πω οτι ειναι παρα πολυ καλο! εδω που μενουμε εχει πολλες ανηφορες/κατηφορες και κακοτεχνιες (επισης δεν υπαρχουν πεζοδρομια) και παρολα αυτα με ενα χερι το κινεις αμεσα...
    τα αρνητικα: χρειαζεται και ομπρελα γιατι η τεντα δεν αρκει
    με το ζορι χωραει στο corsa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/12/10 00:21

    καλησπέρα. Σκέφτομαι να αγοράσω το mclaren XLR. Ξέρετε μήπως αν προσαρμόζεται και το πορτ μπεμπε? Είδα σε ένα διαφημιστικό ότι υπάρχει και πορτ μπεμπέ για το συγκεκριμένο καρότσι, αλλά στα καταστήματα μου λένε ότι δεν υπάρχει και το μόνο που μπορείς να βάλεις πάνω είναι καθισματάκι αυτοκινήτου. Επίσης μπορείς να βάλεις μπάρα ασφαλείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι υπαρχει το πορτ μμπεμπε αλλα στην ελλαδα απο οτι καταλαβα δεν το φερνουν οποτε και δεν το γνωριζουν.μπαρα λογικα θα μπορεις να βαλεις μια απο αυτες που κανουν για ολα τα καροτσια αλλα επειδη ποτε δεν με ενδιεφερε δεν το εχω ψαξει.το πορτ μπεμπε


    http://www.pramworld.co.uk/product/5623/Maclaren_XLR_Soft_Carrycot

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χμμμ δεν ανοιγουν τα λινκ νομιζω....παντως υπαρχει,στο pramworld κοστιζει 65 λιρες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο λόγος που δεν πολυκυκλοφορεί το πορτ μπεμπέ είναι επειδή το καρότσι "ξαπλώνει" εντελώς και έτσι είναι σαν να κάνει την δουλειά του πορτ μπεμπέ. Πάντως στο Pramworld έχουν, όπως είπε και η Σοφία.
    Για την μπάρα δεν το ξέρω καθόλου... Δεν ξέρω εάν υπάρχει υποδοχή, για να την βάλεις.... Η μπάρα πάντως θα χρειαστεί πολύ αργότερα, απο τον 5-6 μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να προσθέσω ότι ναι μπορείς να βάλεις μπάρα ασφαλείας. στην ελλάδα δεν την πουλάνε και δεν ξέρω για ποιό λόγο. εγω την παρήγγειλα απο την αγγλία και θα μου την φέρει μια φίλη γιατί δεν έκαναν παράδοση ελλάδα.
    μετα ψάχνωντας είδα ότι την πουλάει και το pramworld. αν βάλεις maclaren bumper bar θα στην βγάλει.κοστλιζει κάπου 17 λίρες αν θυμάμαι καλά.
    τωρα ο ποδόσακος συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του καροτσιού. τουλάχιστον όταν πουλιέται καινούργιο. αλλα για το e-bay δεν ξέρω. καλύτερα να μιλήσεις με τον πωλητή.

    επίσης για την ομπρέλα. νομίζω σε κανένα καρότσι δεν φτάνει το σκίαστρο όταν βρέχει. εγω που έχω δοκιμάσει και το peg perego το σκίαστρο ήταν ακόμα χειρότερο. το mac έχει και εξαιρετικό αδιάβροχο που καλύπτει όλο το μπροστινό μέρος του καροτσιού και προστατεύει και απο τον αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/12/10 00:03

    Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Να ρωτήσω αν αγοράσω το maclaren μέσω internet π.χ. από το Pramworld έχει εγγύηση?
    Είναι αυθεντικά τα προϊόντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυθεντικοτατα ειναι αλλα για την εγγυηση δεν ξερω τι παιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φυσικά και είναι αυθεντικά και original όλα. μαζί με το καρότσι σου στέλνουν και όλα τα χαρτιά.
    έχει ένα κωδικό επάνω και μπαίνεις μέσα στο επίσημο σαιτ της maclaren και τον περνάς στην εγγυήση. μετα σου στέλνουν επιβεβαίωση απο την maclaren και έτοιμη η εγγύηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/12/10 20:18

    THX
    Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
    Μήπως γνωρίζετε αν το πορτ μπεμπε για το XLR είναι μαλακό ή σκληρό? Δηλαδή πέρα από το καρότσι μπορεί να ακουμπήσει πάνω σε βάση για καλαθούνα? Γιατί ρώτησα σε κατάστημα και μου είπαν ότι τα μαλακά πορτ μπεμπέ δεν μπορούν να ακουμπήσουν σε βάση γιατί έχουν μαλακή πλάτη (βάση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν το έχω δει απο κοντά και δεν ξέρω. Απο την φώτο όντως φαίνεται κάπως μαλακό, όχι όπως τα άλλα... Το πιο πιθανό είναι να είχαν δίκιο στο κατάστημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος12/2/11 22:46

    δεν υπαρχει εγγυηση απο την αγορα μεσο ιντερνετ η εγγυηση ειναι απο την εταιρια κ οχι απο τον κεντρικο εισαγωγεα ελλαδος βεβαια μεσα στα συμβολαια του εισαγωγεα ειναι κ το σερβις καθε καροτσιου της εταιριας που κυκλοφορει ελλαδα αλλα να μην γελιομαστε δεν θα στο κανει κ εαν πιεστει απο το εργοστασιο στο εξωτερικο θα σε ταλαιπωρηση με διαφορες δικαιολογιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν το κατάλαβα αυτο με την εγγύηση! απο την στιγμή που η ίδια η macalaren σου δινει εγγύηση για το καρότσι της τι εννοεις δεν υπάρχει εγγυηση? θα πάω στον εδω αντιπρόσωπο αν μου χαλάσει κατι και θα μου πει δεν στο φτιάχνω? ε δε νομίζω, αλλα και να γίνει αυτο μιλώντας με την ίδια την μακλαρεν θα σου λύσει το προβλημα. στην ελλάδα ζουμε δυστυχως και αυτός είναι και ένας τροπος να σε εξαναγκάσουν να ψωνίσεις απο αυτους προφανως! αλλα εγω δεν θα έδινα 200 ευρω παραπάνω σε καμια περιπτωση! πάντως επειδη εγω ψωνίζω σχεδον τα πάντα απο εξωτερικό μέχρι και αυτοκινητο έχουμε με ξένες πινακίδες, ποτε δεν μας δημιουργησαν προβλημα πουθενα όταν πηγαμε στο συνεργείο. πρεπει να πέσεις σε πολύ μπιμ για να σε ταλαιπωρησει έτσι εφοσον ξαναλέω υπάρχει εγγύηση και τα προίοντα δεν είναι μαιμου. εδω ο καθένας πουλαει σε ότι τιμές θέλει, σιγα μην τους χαρίσουμε τα λεφτάκια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/2/11 19:44

    δεν σου πουλαει κανενας τιποτα ακριβα στην ελλαδα απλα δεν παραγουμε τιποτα κ ολα τα παιρνουμε ενα χερι πιο ακριβα απο χωρες που τα παραγουνε η ιδιες οποτε στις χωρες τους τα αγοραζουν ενα χερι φθηνοτερα--εγγυηση δινετε απο την εταιρια οχι απο τον κεντρικο εισαγωγεα σκεψου εσενα στην θεση του να εισαι εισαγωγεας κ να χανεις πωλησεις απο το ιντερνετ λογικο δεν ειναι να διαφυλαξεις τα συμφεροντα σου εφοσον χανεις χρημα κ δεν εχεις τροπο να αμυνθεις ο μονος τροπος ειναι η εγγυηση εαν το παρεις απο αυτον θα εχεις εφ'ορου ζωης δωρεαν σερβις για το καροτσι σου εαν οχι τοτε η θα σου χρεωσει την επισκευη οσο θελει αυτος εαν αρνηθει τοτε μπορεις να μιλησεις με την εταιρια κ να τον υποχρεωσει η εταιρια να το κανει αλλα εαν θελει να σε ταλαιπωρηση μπορει με το να λεει ας πουμε οτι θελει 20μερες να ερθει το αντ/κο σου ενω το εχειμπροστα του η να μην σου κανει σωστη δουλεια κ να σκασεις απο την ταλαιπωρια τρεχα γυρευε δηλαδη τα εχω δει γιατι εχω δουλεψει σε τομεα τετοιο κ ξερω καλα τι γινετε και πιστεψε με κ η μαμα εταιρια τον εχει αναγκη κ δεν μπορει να τον ζορισει οσο πρεπει μην ξεχνας οτι τους κανει τσιρους τεραστιους--το αυτοκινητο ειναι αλλη υποθεση που λες γιατι εκει υπαρχει ενα σερβις που αφηνει ενα σοβαρο κερδος στο συνεργειο οποτε δεν θα σου πει κανενας οχι ουτε θα σε ταλαιπωρησει--εαν θελεις να παρεις ενα καροτσι mac laren πχ ο καλητερος τροπος ειναι να ψαξεις σε μικρα μαγαζια μπε μπε που δεν εχουν πολλα εξοδα αρα μπορουν να πουλησουν φθηνοτερα κ με ενα τηλ.ακομα κ στην επαρχια θα βρεις τιμες ιδιες με το ιντερνετ κ καροτσι αγορασμενο με barcode απο τον κεντρικο εισαγωγεα αυτος ειναι ο καλητερος τροπος κατα την γνωμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ε να βρω το μακλαρεν xlr 240 ευρω και μετα θα πω οτι τα ειδα ΟΛΑ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην ελλάδα το πηρε φίλη μου 419€ και εγω το πήρα 280€ με τα μεταφορικά! ε μπορει να μην ειναι 200 ευρω αλλα εγω τα τραβηξα τα μαλλια μου ουτως η άλλως και εκεινη το ίδιο οταν της το ειπα!χαχχαχαχαχααχ. 140€ δεν ειναι και λίγα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. α σορρυ τωρα ειδα το προηγουμενο σχόλιο απο το σοφακι! εαν έτσι πιστευεις καλα κάνεις και ψωνίζεις απο ελλάδα, καθένας μπορει να έχει την άποψη του εξάλλου! πάντως ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ στην ελλάδα maclaren XLR με 240 ευρω δεν προκειται να βρεις! ψάξε όσοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο θέλεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος14/2/11 17:16

    το βρηκα 330 ευρω απο ελλαδα το ιδιο techno xlr απο τον κεντρικο εισαγωγεα κ μαλιστα επειδη ειχα κ βλαβη κ εξυπηρετηθηκα αρκετα γρηγορα ενω σε προηγουμενη περιπτωση με αγορα απο ιντερνετ την ειχα πατησει ασχημα εχει μαγαζια επαναλαμβανω που τα δινουν τοσο γιατι βρηκα τουλαχιστον 2-3 απο αυτα με τιμες απο 330 εως 360 ευρω δεν ειναι τρομερα μεγαλες διαφορες πιστευω για να μπω στην διαδικασια να ρισκαρο.δεν θα με πειραζε εαν ανοιξω κατι κ εινα χαλασμενο υπαρχει τροπος επιστροφης το προβλημα ειναι να το εχεις κανα χρονο κ να παθει κατι τοτε κ αν δεν την πατησεις δεν θα καταλαβεις εγω την πατησα καλα κ ξερω.εξαλου μην νομιζεις οτι τα μεταφορικα ειναι 40 ευρω 10ευρω ειναι τα μεταφορικα κ τα 30 στα παιρνουν για το καροτσι παλι απλα δεν στο λενε κ τα βαφτιζουν μεταφορικα εγω απλα ειπα την γνωμη μου σαν καποιος που αντιμετωπισα προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. και πολυ καλα εκανες και τα ειπες!off topic αλλα τωρα εκτιμω πιο πολυ την εταιρεια που δουλευω που εαν παθει κατι ενα προιον δεν κοιταμε απο που εχει αγοραστει.απλα να υπαρχει αποδειξη αγορας.αυτο ειναι και το νοημα του worldwide guarantee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα γίνω μανούλα σε λίγους μήνες και έχω αρχίσει ήδη να κοιτάω καρότσια. Μου αρέσει πολύ το stokke αλλα φοβάμαι μήπως είναι ψηλό για το πορτμπαγκάζ αν και φίλοι που το έχουν είναι ευχαριστημένοι. Οι περισσότεροι όμως μου έχουν συστήσει το maclaren xlr. Κάποια γνώμη?
    Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Κική! Γενικά όσους γνωρίζω και έχουν Μακλάρεν, είναι πολύ ευχαριστημένοι. Το πήρα και εγώ η ίδια για τον βαφτισιμιό μας και αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, το ίδιο θα έπαιρνα και για εμένα.
    Τώρα σχετικά με το stokke σε σχέση με το Μακλάρεν, θα πρέπει να το δείς μόνη σου. Να τα δεις και τα δύο, να δεις ποιό είναι το κατάλληλο για εσένα.
    Εμείς έχουμε reviews και για τα δύο καρότσια, αλλά δεν είναι εύκολο να συμβουλεύσουμε κάποιον τι να πάρει, είναι θέμα γούστου, ανάγκης και πορτοφολιού.
    Όπως είπες και εσύ, θα πρέπει να δεις θέμα βάρους (θα έχεις και κάποιον μαζί σου για βοήθεια στις βόλτες?), θέμα πορτμπαγκάζ, θέμα ασανσέρ (χωράει?) κλπ κλπ.... Επίσης, τα δύο συγκεκριμένα καρότσια έχουν αρκετά μεγάλη διαφορά τιμής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Βίκυ,

    διάβασα τα σχόλια σου για το maclaren xlr. ενδιαφέρομαι να το αγοράσω κι εγω. η αλήθεια είναι ότι η τιμή του στα καταστήματα είναι λίγο τσουχτερή και η ιδέα να το βρω φθηνότερα online μου φάνηκε ελκυστική. μπήκα στο site που πρότεινες http://www.pramworld.co.uk/ και εντόπισα το maclaren αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν η τιμή περιλαμβάνει 1. τον ποδόσακο, 2. τα επιθέματα στήθους για νεογέννητα και 3. το επιπλέον στρωματάκι για νεογέννητα. θα ήταν εύκολο να με διαφωτήσεις?

    Σοφία-Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ας σου απαντησω εγω μιας και απο εκει πηρα το μαυρο-σαμπανι.
    1.ναι περιλαμβανεται ο ποδοσακος(νομιζω το γραφει σαν boot)
    2.ναι και για τα επιθεματα(το γραφει σαν shoulder pads)
    3.τι εννοεις το επιπλεον στρωματακι για νεογεννητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρανια31/7/11 12:11

    Καλημερα Κορίτσια,
    Και εγω θα γίνω μανουλα μιας μ,πεμπας τον Νοεμβριο και ειδα ότι μπορώ να παρω το McLaren Techno XLR απο το site Pramworld σε πολυ καλή τιμη. Με το καθισματάκι αυτοκινήτου τι κάνατε? Γιατι εχω δει στο Pramworld και το αντιστοιχο για το καρότσι αυτο που ειναι βεβαια για βαρος μεχρι 13 κιλά, ενω εχω δει ενα της Chicco που ειναι απο την γεννηση μεχρι 18 κιλα με 120 ευρω περίπου εδω στην Ελλαδα. Τελικά χρησιμευει πολυ να μπαινει το καθισματακι στο καρότσι ή ειναι περιττο και χρησιμευσει αποκλειστικά για το αυτοκίνητο?
    Επισης πληρωσατε καποιο φόρο όσες το πληρατε απο το Pramworld για να ερθει στην Ελλάδα στο τελωνείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εμενα καθισματακι μου χαρισανε ενα 0-13 κιλα,δεν αγορασα.εαν αγοραζα παλι 0-13 θα αγοραζα αλλα chicco οχι,σε θεματα ασφαλειας δεν εμπιστευομαι μαρκα που βγαζει ακομα και σαμπουαν!
    θεωρω οτι το 0-18 καλυπτει πολλα κιλα,απο την γεννηση εως 4 ετων περιπου και δεν μου "καθεται" οτι ενα καθισμα για τοσα χρονια μπορει να καλυψει καλα και τα νεογεννητα και τα νηπια.
    οποτε γνωμη μου ειναι να παρεις της μακλαρεν το καθισματακι για 0-13 (νομιζω ειναι recaro,σωστα?).το αλλο που ρωτας εαν ειναι απαραιτητο να μπαινει στο καροτσι το καθισμα αυτο εξαρταται απο την καθημερινοτητα σας και το μωρο σας.εμενα δεν μου ελειψε που δεν ειχα αυτη την δυνατοτητα.
    οχι δεν πληρωνεις καποιο φορο στο pram,ειναι αγγλικο σαιτ.

    καλες αγορες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πάνω κάτω η Σοφία με κάλυψε με τα παραπάνω , θα σταθώ λοιπόν κυρίως στο αν βολεύει το καθισματάκι αυτοκινήτου να κουμπώνει στο κάθισμα.....για μένα ομόφωνα ΝΑΙ !!!! το να μπορείς με μια κίνηση να ξεκουμπώνεις το κάθισμα από το αυτοκίνητο και ενώ το μωρό σου κοιμάται πάνω στο καρότσι και έτσι να συνεχίζεις τη βόλτα σου , εμένα προσωπικά με βόλεψε πάρα πολύ μιας και με την Ντοριτούλα μου , ούσα πολύ δύσκολη στον ύπνο , εκμεταλλευόμουν κάθε παραπάνω λεπτό στο οποίο μπορούσε να κοιμηθεί χωρίς να την ξυπνήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κορίτσια ευχαριστω πολυ για τις συμβουλές.
    Εχει καποια παραγγείλει κατι απο την www.pramworld.co.uk και έχει πληρωσει φόρο στο τελωνείο, γιατι αγχώνομαι πολυ γι΄αυτο ,επειδή εχω κανει κατι παραγγελίες μεσω internet (οχι βεβαια απο Αγγλία) και εχω πλήρωσει πολλάαα λεφτα στο τελωνείο.
    Επίσης με τι εταιρεία ερχεται το καρότσι γιατι ειναι και πολυ μεγάλο αντικείμενο.
    thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εγώ έχω παραγγείλει από το pramworld τουλάχιστον 4 φορές και δεν έχω πληρώσει τελωνείο - εξάλλου οι αγορές απο Αγγλία δεν περνάνε τελωνείο. Αν θυμάμαι καλά , τη μεταφορά στην Ελλάδα (αφου δηλαδή έχει εισαχθεί) την κάνει η acs . Μην αγχώνεσαι καθόλου - απόλαυσε τις αγορές σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Ιωάννα. Και εγώ έχω κάνει 2 φορές αγορές απο το pramworld και όλα ήρθαν μια χαρά και χωρίς επιπλέον έξοδα. Μόνο μια παρατήρηση. Την πρώτη φορά που έκανα παραγγελία, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν παράδοση στο μέρος που μένω, μιας και θεωρείται απομακρυσμένο. Το ίδιο έχω ακούσει κατά καιρούς και απο ελληνικές κουριερ. Κάτι που δεν ισχύει, αφού μένω σε εξαιρετικά τουριστικό μέρος και μάλιστα κοντά στην Θεσσαλονίκη. Δεν μπήκα στην διαδικασία να τους εξηγήσω, προφανώς έτσι τους ενημέρωσε η μεταφορική τους (που να ξέρουν οι ίδιοι) και απλά έδωσα την διεύθυνση του κουνιάδου μου στην Θεσσαλονίκη. Έφτασε ΟΚ, οχι όμως με την ACS. Την δεύτερη φορά, ένα χρόνο μετά, ξαναέκανα παραγγελία και μου ήρθε κανονικά στο σπίτι μου, με την ACS. Εικάζω ότι άλλαξαν απλά την συνεργαζόμενη κούριερ σε αυτό το διάστημα.

    Οι αγορές που γίνονται μέσα στην Ευρώπη, δεν περνάνε ποτέ τελωνείο και δεν χρεώνονται παραπάνω, για κανένα λόγο. Μόνο η τιμή του προϊόντος συν τα μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σχετικά με το κάθισμα αυτοκινήτου που κουμπώνει πάνω στο καρότσι, είναι φαντάζομαι μια χρήσιμη λεπτομέρεια. Εμείς δεν το είχαμε και έτσι δεν ξέρω.

    Πάντως, Ράνια, έχει υπόψη, ότι όταν λένε ότι ένα κάθισμα είναι απο 0 έως 18 κιλά, δεν είναι απόλυτη αλήθεια. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όχι απο νεογέννητο, αλλά απο 4-6 μηνων, αναλογα με το παιδί. Και αυτό επειδή δεν ξαπλώνουν εντελώς και το παιδί πρέπει να "κάθεται". Και εμείς τέτοιο καθισματάκι πήραμε (Besafe izi combi) αλλά ήταν εν γνώση μου. Για τους πρώτους 4-5 μήνες χρησιμοποιήσαμε ένα δανεικό.

    Και θα συμφωνήσω απόλυτα με την Σοφία, σχετικά με τα chicco. Δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ κάθισμα αυτοκινήτου chicco για το παιδί μου. Τα έχω δει και απο κοντά και δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με τα πιο επώνυμα και καλά καθίσματα. Είναι ένα καρότσι που θα χρησιμοποιηθεί για τα επόμενα 4 περίπου χρόνια. Είναι θέμα ασφάλειας ζωής και υγείας του παιδιού. Αξίζει σίγουρα κάτι παραπάνω απο 120€ (δλδ 30€ το χρόνο, αν είναι για 4 χρόνια). Για ρούχα του και την καλοπέραση του ξοδεύουμε πολλά περισσότερα. Σκέψου το και έτσι.
    Πάντως έαν έχεις λίγο χρόνο, ρίξε μια ματιά και εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/2011/07/blog-post.html στο άρθρο μου περί ανάποδων παιδικών καθισμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος8/9/11 13:30

    Καλησπερα θα ηθελα να ροτισω για την τιμη του maclaren xlr γιατι θα ηθελα να το αγορασω για την μπεμπα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. http://www.pramworld.co.uk/product/10415/Maclaren_Techno_XLR_2011_Coffee_Brown_Powder_Pink

    Καλησπέρα !!!!!!
    δες εδώ και υπολόγισε περίπου 70 λίρες μεταφορικά.....πριν κάνεις οποιαδήποτε παραγγελία στείλε τους ένα e-mail για να σου πουν ακριβώς το ποσό των μεταφορικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος10/9/11 00:46

    Καλησπερα Ιωαννα!Ευχαριστω πολυ για την βοηθια!Σε αυτο το site βλεπω οτι το συνολο μαζι με τα μεταφορικα ειναι 265 λιρες,διλαδι 304 ευρο...Μιπος το καταλαβα λαθος? Εαν παει 70 λιρες η μεταφορα τοτε μαλλον δεν συμφερει.Σε προιγουμενα σχολια διαβασα οτι καπια απο εσας το ειχε αγορασει 280 ευρο!Οσο για το e-mail δεν βρισκω ακρη αν μπορει καποια να με βοιθισει ρωτοντας ποσο κοστιζει γιατι θελω να το αγορασω αυτες της μερες,το maclaren xlr ροζ-καφε χρωμα!
    Και παλι ευχαριστω για ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τα μεταφορικα για το μακλαρεν πριν ενα χρονο ηταν 40 λιρες.εμενα μου κοστισε τελικη τιμη 300 ευρω,εξαρταται απο την ισοτιμια της λιρας.εδω εχει 450 οποτε θεωρω οτι συμφερει.στειλε εδω μειλ sales@pramworld.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος11/9/11 23:54

    Σευχαριστω Σοφακι!!!Θα ηθελα να ρωτισω εσεις που εχεται παρει το καροτσι,οσο αφορα τον ποδοσακο το βλεπω πολυ κατω ,χαμιλα κρεμασμενο.Ειναι χρισιμος,κανει την δουλια καλα?Εχω δει της peg perego που καθετε πιο ψηλα και στεκαιται ωραια.Θα ηθελα να ξερω αν αγγαλιαζει το μωρο,γιατι το βλεπω πολυ κατω.ευχαριστω για την βοιθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. προσωπικα τον ποδοσακο δεν το χρησιμοποιησα ποτε οποτε δεν μπορω να σε βοηθησω,λυπαμαι:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. christiana29/9/11 15:03

    Γεια σας,καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μέσα από τη συζήτησή σας με βοηθήσατε πολύ να καταλήξω στο συγκεκριμένο καρότσι!Το είδα και σε κατάστημα και αποφάσισα να το πάρω για τον μπέμπη μου που θα γεννηθεί σε μήνες περίπου.Απ ότι κατάλαβα κάνει γύρω στον 1 μηνά για να έρθει οπότε πρέπει να βιαστώ.Αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο χρώμα που θέλω με ειδοποιούν ή το γράφει κάπου; Ίσως η ερώτηση μου να είναι λίγο χαζή αλλά δεν έχω αγοράσει άλλη φορά από το internet. Ευχαριστώ πολύ!! :DDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα Χριστιάνα!
    Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!
    Σχετικά με το χρώμα, συνήθως κατά την αγορά αναφέρει κάτι σχετικό. Ή απλά δεν σε αφήνει να προχωρήσεις στην αγορά, για το χρώμα που ενδιαφέρεσαι. Εξαρτάται πάντα απο ποιό σάιτ θα το πάρεις, δεν είναι κάτι στάνταρ σε όλα τα σάιτ.
    Εάν θέλεις, πες μας ποιό χρώμα θέλεις απο ποιό σάιτ και θα ρίξουμε μια ματιά, να σου πούμε.

    Μην αγχώνεσαι για τον χρόνο παράδοσης. Ούτως ή άλλος δεν θα βγάλεις το μωρό έξω με το καρότσι, μόλις γεννηθεί. Σίγουρα θα περάσει πρώτα κάποιο διάστημα, πριν βγείτε έξω για βόλτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Επίσης, σκέψου μήπως χρειαστείς και μπροστινή μπάρα για το καρότσι, την πουλάνε ξεχωριστά. Εμείς δεν έχουμε Μακλάρεν, αλλά χρησιμοποιώ πολύ την μπάρα..... Να φανταστείς δεν την δένω σχεδόν καθόλου (είναι 1,5 χρονών τώρα). Όσο είναι μωράκι, δεν σε ενδιαφέρει τόσο η μπάρα, μόλις μεγαλώσουν όμως, κάποια μωρά δυσανασχετούν με το δέσιμο και έτσι η μπάρα είναι πολύ χρήσιμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. christiana29/9/11 15:41

    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Ενδιαφέρομαι πρωτίστως για το charcoal/majestic ή black/champagne σαν δεύτερη επιλογή! Επίσης σκεφτόμουν να αγοράσω και το κάθισμα αυτοκινήτου που έχει στην ίδια σειρά.Αν τα παραγγείλω μαζί τα έξοδα αποστολής θα είναι μια φορά και για τα δυο;Και αν γνωρίζετε πόσα είναι περίπου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τα εξοδα αποστολης και για τα 2 θα ειναι περιπου 70-80 λιρες και θα τα παραλαβεις σε περιπου 7 εργασιμες μερες(και εμεις το black-champagne εχουμε :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. christiana29/9/11 15:49

    Σ΄ ευχαριστώ sofaki! :DD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Λοιπόν, στο http://www.pramworld.co.uk που κοίταξα μόλις τώρα, το Maclaren Techno XLR 2011 - Charcoal Majesty είναι σε διαθεσιμότητα. Το Black Champagne θα αργήσει 7-10 μέρες να αποσταλεί.
    Το ασσορτί κάθισμα είναι το recaro και είδα ότι υπάρχει ασσορτί μόνο το Black Champagne και όχι το Charcoal Majesty.
    Συνήθως το Pramworld χρεώνει τα μεταφορικά ανά κούτα. Μπορείς να τους στείλεις μέιλ και να ρωτήσεις πόσα ακριβώς θα είναι τα μεταφορικά και για τα 2 τεμάχια (sales@pramworld.co.uk. Την μία κούτα την χρεώνουν γύρω στις 40 λίρες μεταφορικά για την Ελλάδα.
    Πότε περίπου υπολογίζεις να κάνεις την παραγγελία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σε μια ή δυο βδομάδες υπολογίζω να έχω και τα χρήματα! Από χρωστικές παίρνουν ή μόνο από πιστωτικές; Δηλαδή κάθε κομμάτι που παραγγέλνεις σου το βάζουν σε ξεχωριστή κούτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Νομίζω παίρνουν και χρεωστικές, Σοφάκι ξέρεις???

    Σχετικά με τις κούτες, τα στέλνουν στις κούτες του προϊόντος. Απλά αν είναι 2-3 μικρά πραγματάκια, τα βάζουν μαζί. Εδώ όμως μιλάμε για καρότσι μαζί με κάθισμα....
    δες εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/2010/07/site.html είναι η λίστα των e-shops που πουλάνε καρότσια. Συνήθως το Pramworld έχει τις καλύτερες τιμές. Μπορείς να ρίξεις όμως και στα υπόλοιπα μια ματιά, μήπως και υπάρχει καμιά προσφορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν ξερω γαληνακι για τις χρεωστικες,φανταζομαι πως ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. απο εδώ http://www.itsababy.co.uk/ το καρότσι μαζί με το κάθισμα και τα μεταφορικά βγαίνει περίπου 390-400 λίρες (καρότσι άμεσα διαθέσιμο, κάθισμα άμεσα διαθέσιμο, αλλά σε Coffee / Champagne, όχι Black Champagne)
    ΙΣΩΣ να είναι η καλύτερη επιλογή.

    απο εδώ http://www.houseofbaby.co.uk βγαίνει γύρω στα 430 λίρες (καρότσι άμεσα διαθέσιμο, κάθισμα ΜΗ άμεσα διαθέσιμο)

    απο το http://www.pramworld.co.uk βγαίνει γύρω στα 420 λίρες (καρότσι ΜΗ άμεσα διαθέσιμο, κάθισμα διαθέσιμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οι 400 λίρες είναι περίπου 460€, ανάλογα με την ημέρα που θα το αγοράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μόλις είδα ότι εδώ http://www.hugzbabystore.ie/ έχει 480 ΕΥΡΩ
    και το κάθισμα και το καρότσι είναι σε διαθεσιμότητα (Black Champagne). Οι τιμές είναι κατευθείαν σε Ευρώ, επειδή είναι απο την Ιρλανδία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τώρα τα είδα και σ΄ ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες τόσο με το θέμα μου!Να σαι καλά , η βοήθειά σου είναι πολύτιμη...Και γενικά σας ευχαριστώ όλους!Θα στείλω για νεότερα! Καλό βράδυ σε όλους!Φιλιαα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος27/10/11 18:45

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΡΟΤΣΙ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 14ΜΗΝΩΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ ΠΟΥ ΤΗΑ ΠΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΩ ΠΑΙΔΙ…ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ MACLAREN ΑΠ’ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ MACLAREN XLR KAI XT ?ΕΓΩ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ. ΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα!
    Τα 2 καρότσια παρ'όλο που μοιάζουν, έχουν αρκετές διαφορές, οι οποίες δικαιολογούν την απόκλιση τιμής.
    Η βασική τους διαφορά είναι ότι στο XLR προσαρμόζεται(κουμπώνει) το αντίστοιχο κάθισμα αυτοκινήτου (recaro) ή το πορτ μπεμπέ, ενώ στο άλλο όχι.
    Το ΧΤ δεν έχει ποδόσακο, πρέπει να αγοραστεί έξτρα. Επίσης είναι πιο ελαφριά η κατασκευή του, κατά σχεδόν 1 κιλό. Το XLR έχει το ειδικό μαξιλαράκι που στηρήζει το κεφαλάκι του παιδιού.
    Νομίζω αυτές είναι οι διαφορές χοντρικά...
    Ίσως κάποιο κορίτσι να έχει να προσθέσει αι κάτι ακόμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. το ΧΤ έχει 175 λίρες, αν προσθέσουμε και τον ποδόσακο 45 λίρες, μας κάνει 220 λίρες.
    Το XLR κοστίζει 225 λίρες, άρα η τελική διαφορά είναι εξαιρετικά μικρή...
    (ενδεικτικές τιμές Pramworld)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος27/10/11 19:34

    Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΑΡΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ XLR? ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ναι, νομίζω ότι θα μείνεις περισσότερο ευχαριστημένη. Και αφού δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά τιμής, σε συμφέρει περισσότερο το XLR. Το επόμενο μωράκι σίγουρα θα χρειαστεί ποδόσακο! Και ίσως σου χρειαστεί και το σύστημα κουμπώματος του καθίσματος.
    Ρίξε μια ματιά στα παραπάνω σχόλια. Ίσως να βρεις και καλύτερη τιμή απο ότι στο Pramworld :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος27/10/11 20:04

    ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE http://www.boots.com/en/Maclaren-Techno-XLR-pushchair-majesty-charcoal_1110978/ £212.00

    http://www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/productdisplay0_10751_-1_100183_10001?storeId=10001&shouldCachePage=true&msg=&currency=EUR € 275.00

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΩΡΩ ΣΕ ΧΑΜΙΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ?
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΜΠΑΡΑ ΤΕΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ XLR?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κανένα απο τα 2 σάιτ που πόσταρες δεν αποστέλλει στην Ελλάδα, μόνο UK.
    Ρίξε μια ματιά στα προηγούμενα σχόλια που έχω γράψει (πιο πάνω στην ίδια σελίδα), όπως επίσης στην λίστα με τα καταστήματα που έχουμε συγκεντρώσει εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/2010/07/site.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος27/10/11 20:42

    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΑΠΟ ΤΑ SITE ΠΟΥ ΕΡΓΑΨΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος27/10/11 21:23

    MPOREI KAPOIOS NA MOY APANTISH AN MPORW NA PARAGILO APO TO www.kiddisave.co.uk . KANEI APOSTOLES STHN ELLADA KAI POSO EINAI TA METAFORIKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Όχι, δεν στέλνουν στην Ελλάδα.

    Για να δούμε εάν κάποιο σάιτ στέλνει στην Ελλάδα, προσπαθούμε να βρούμε μέσα στο σάιτ κάποιο λινκ που να έχει σχέση με delivery ή shipping. Εκεί συνήθως αναφέρει το κόστος αποστολής και τις χώρες στις οποίες μπορεί να γίνει η αποστολή.
    Για το www.kiddisave.co.uk απλά διαβάστε εδώ http://www.kiddisave.co.uk/store/content/6/Delivery-%26-Returns/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Θα ήταν πιο ευγενικό αν γράφατε τουλάχιστον το όνομά σας, για να ξέρουμε σε ποιόν απευθυνόμαστε. Όπως επίσης να μην γράφουμε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα, μιας και στον κόσμο του Ίντερνετ, όταν γράφουμε με κεφαλαία σημαίνει ότι ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ.
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος12/11/11 21:20

    Καλησπερα!Ψαχνωντας στο google για αυτο το καροτσι "επεσα " πανω σε σας και ειμαι πολυ ενθουσιασμενη με την βοηθεια που παρεχετε!!!Λοιπον εχω μια κορουλα 14 μηνων και αυτο που ψαχνω ουσιαστικα ειναι ενα φαρδυ καροτσι.Το καροτσι που ηδη εχουμε ειναι το inglesina zippy free αλλα πλεον ειναι πολυ στενο.Να σας πω επισης οτι το καροτσι το χρησιμοποιω παρα πολυ και για υπνο της μικρης μου γιατι την εχω καθημερινα μαζι μου στην δουλεια μου και δεν εχω χωρο για παρκοκρεβατο ετσι την κοιμαται στο καριτσι,για αυτο και ψαχνω κατι ανετο.Το maclaren δεν το εχω δει ακομη απο κοντα και θελω να με βοηθησετε αν οντως ειναι φαρδυ οπως τουλαχιστων φαινεται στις φωτο.
    Επισης πιο φθηνα θα το βρω στο pramworld;;; μπηκα και ειδα οτι εχει 225 λιρες δεν πολυκαταλαβα τα υπολοιπα για τα μεταφορικα....αν μπορειτε περιμενω να με βοηθησετε.
    Ευχαριστω εκ των προτερων!
    Να πω επισης οτι αν εχετε να μου προτεινετε και καποιο αλλο καροτσι που θεωρητε οτι ειναι αρκετα φαρδυ ευπροσδεκτο!!!

    Με εκτιμηση Κατερινα Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλησπέρα Κατερίνα!
    Χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκ μας και ότι μπορούμε να φανούμε χρήσιμες.

    Σχετικά με το φαρδύ καρότσι, είναι απλό. Θα πρέπει να βγεις στα μαγαζιά και να τα δεις η ίδια απο κοντά (και να τα δοκιμάσει η κορούλα σου). Σίγουρα όμως θα πρέπει να είναι ένα καλό καρότσι, με κάποια ανάκληση, με καλά υφάσματα και καλό σκελετό, μιας και η κορούλα σου κοιμάται σε αυτό. Όχι δλδ ένα φτηνό ελαφρύ καρότσι.

    Εμείς δεν μπορούμε να σου προτείνουμε κάτι συγκεκριμένο, μιας και η κάθε μια μας έχει διαφορετικό καρότσι και διαφορετικές ανάγκες. Εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/search/label/%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%83%CE%B9 μπορείς να δεις συγκεντρωμένα όλα τα άρθρα μας για τα καρότσια.

    Το Μακλάρεν πάντως, πιστεύω θα σου αρέσει αρκετά... Όσες μητέρες το έχουν, λένε τα καλύτερα. Και επειδή το έχω δει πολλές φορές απο κοντά, είναι όντως φαρδύ καρότσι.

    Μόλις καταλήξεις στο μοντέλο του καροτσιού που θα πάρεις, κάνε μια έρευνα στα ονλάιν καταστήματα, μήπως και το βρεις φτηνότερα. Εδώ http://shopping-mommy.blogspot.com/2010/07/site.html έχουμε συγκεντρωμένα κάποια σαιτ που πουλάνε καρότσια. Πάντα στην τιμή του καροτσιού πρέπει να υπολογίζεις και το κόστος των μεταφορικών (το κόστος του ταχυδρομείου ή της κούριερ δλδ). Στην λίστα μας αναγράφουμε στο περίπου και αυτό το κόστος.
    Το Μακλάρεν όντως έχει καλή τιμή στο Pramworld, ρίξε όμως μια ματιά και στα προηγούμενα σχόλια, εκεί αναφέρουμε τιμές και απο άλλα σάιτ.

    Καλύτερη εικόνα θα αποκτήσεις μόνο αν καταγράψεις τις δικές σου ανάγκες και κάνεις η ίδια την έρευνα και δεν ακολουθήσεις στα τυφλά την γνώμη κάποιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος13/11/11 11:01

    Καλημερα Γαληνη,σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου!!!Σιγουρα θα βγω να τα δω απο κοντα,αλλα επειδη ο χρονος μου ειναι πολυ περιορισμενος διοτι δουλευω κι εγω ωρες καταστηματων,θελω να εχω καταληξει σε 2-3 καροτσια και να παω επι τουτου να τα δω.Με ενθουσιασε πολυ το Maclaren.....θελω να δω και της Peg Perego kai βλεπουμε!!
    Σιγουρα θα σας ξαναενοχλησω για γνωμη!!!χιχιχιχι!!
    Και παλι σ ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου!!!:)))

    Με εκτιμηση
    Κατερινα χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος9/12/11 10:59

    Επανηλθα!!!!!!!!Τελικα πηραμε κι εμεις το maclaren xlr σε χρωμα γκρι-μωβ και εχω να πω οτι ειναι το τελειοτερο καροτσι!!!!!!!!Το εσωτερικο του καθισματος ειναι πολυ φαρδυ ,οπως ηθελα....πολυ ελαφρυ,στην οδηγηση αψογο...ανεβαινει τα πεζοδρομια για πλακα!!!Η μικρη μου κανει κατι υπνους,μουρλια....εχει χωρο τωρα να στριφογυριζει!!!Ειμαι απολυτα ικανοποιημενη!!
    Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια που μου δωσατε!!!!!
    Να στε καλα και να συνεχισετε ετσι!!!

    Με εκτιμηση
    Κατερινα Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κατερίνα, χαίρομαι πολύ που κατέληξες στο Μακλάρεν και σου άρεσε!!!
    Το αγόρασες απο κατάστημα ή ηλεκτρονικά? Κατάφερες να το πάρεις σε καλή τιμή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. καλησπερα και απο εμενα
    σε ερευνα αγορας και εγω,μπορειτε να μου πειτε πως ληρωνωαν το παραγγειλω απο το pramworld, και δευτερον που μπορω να βρω την μπαρα για αυτο το καροτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλησπέρα!
    Η πληρωμή γίνεται κλασσικά με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
    Σχετικά με την μπάρα, το Pramworld πριν απο λίγο καιρό την είχε. Χτες που κοίταξα, δεν την βρήκα, ίσως να τελείωσε. Στείλτε τους ένα μέιλ για να ρωτήσετε πότε θα είναι διαθέσιμη και πάλι, ώστε να την παραγγείλετε μαζί με το καρότσι και να μην χρεωθείτε μεταφορικά για δεύτερη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος3/1/12 22:07

    Καλησπερα και καλή χρονιά! Διάβασα τα σχόλιά σας και αποφάσισα να αγοράσω το μακλαρεν Xlr από pramworld. Επειδή είμαι πρωτάρα στις αγορές από το ιντερνετ χρειάζομαι τη βοήθειά σας! Αφού έκανα register και μετά επέλεξα το χρώμα που θέλω και το καρότσι προστέθηκε στο καλάθι μου, μου ζητήθηκε discount code. τι είναι αυτό???? Εκεί γράφω τον αριθμό της χρεωστικής μου????
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος5/1/12 17:47

    καλησπερα,
    Για οποιον ενδιαφερεται το mothercare το εχει προσφορα 390 σε black/champagne μαζι με το port-bebe. Σκεφτομαι να το αγορασω και εγω ,καθώς ερχεται ακριβως ιδια τιμη απο το εξωτερικο υπολογιζοντας τα μεταφορικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ααα πολυ καλη τιμη!!!μην σου πω οτι ισως ερχεται λιιιιιγο πιο οικονομικα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Προς ΑΝΩΝΥΜΟΣ 3/1/2012
    Σχετικά με την αγορά απο το Pramworld. Όχι, εκεί που λέει discount code, βάζεις (εάν έχεις) τον αριθμό απο κουπόνι προσφοράς. Ενα δεν έχεις κάτι, απλά το αφήνεις κενό. Πατάς CHECKOUT και εάν δεν είσαι ήδη γραμμένη στο Pramworld, πας στο New customer register here. Κάνεις την εγγραφή σου (διευθυνση κλπ) και προχωράς βήμα-βήμα. Θα δεις στην συνέχεια πεδίο για να συμπληρώσεις τα στοιχεία της κάρτας σου.
    Επίσης, μόλις ολοκληρωθεί η αγορά, θα σου στείλουν μέιλ με το ποσό των μεταφορικών και θα πρέπει να τους απαντήσεις εάν συμφωνείς ή όχι. Στο τέλος θα σου σταλεί η επιβεβαίωση παραγγελίας.
    Είναι πολύ εύκολη η διαδικασία, απλά για κάποιον που δεν το έχει ξανακάνει, ίσως να ακούγεται μπελαλίδική.
    Καλή τύχη και ελπίζω να σε βοήθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος14/1/12 11:10

    Καλημέρα.! Εμένα μόλις μου ήρθε το καρότσι Maclaren Techno XLR. Το παράγκειλα απο την Pramworld και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Στην αρχή πήγα να πληρώσω με prepaid και δεν την δεχόταν. Έτσι επικοινώνησα μαζί τους και με email είχαμε πολύ καλή επικοινωνία. Ήταν εξυπηρετικότατοι και κάναμε την χρέωση της κάρτας μου τηλεφωνικός.
    Γενικά συστήνω ανεπιφύλακτα την αγορά απο εκει. Αφού να σκεφτείτε πως το καρότσι εμένα μου κόστισε 310.00 ενώ Ελλάδα το έβρισκα με 450.00.
    Εύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Θα ήθελα τη βοήθειά σας, όποιος ξέρει. Έχω αποφασίσει να αγοράσω το Maclaren XLR (πιθανότατα μέσω internet) αλλά θέλω και το αντίστοιχο κάθισμα αυτοκινήτου (που "κουμπώνει" πάνω στο καρότσι). Εχω δει ότι αυτό είναι το Maclaren Recaro profi plus και στοιχίζει (εδώ) 260€. Υπάρχει όμως και το απλό Recaro young profi plus το οποίο έχει βγάλει σε προσφορά το ΛΗΤΩ 160€. Υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών των δύο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. χωρις να ειμαι 100% σιγουρη νομιζω οτι μονο το πρωτο κουμπωνει πανω στο xlr,αυτο δηλαδη με τα 260 ευρω.επειδη ειμαι και εγω στο ψαξιμο για το συγκεκριμενο καθισμα να σου πω οτι το βρηκα σε χρωμα ροζ-καφε με τιμη 86 λιρες και σαμπανιζε-καφε 89 λιρες με μεταφορικα 25 λιρες για ελλαδα.παααααααρα πολυ καλη τιμη!!!!το σαιτ λεγεται bambinodirect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος15/1/12 23:52

    καλησπέρα,αν δεν κάνω λάθος αυτό το site δεν κάνει αποστολή στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. δοκιμασα εχθες,εβαλα ολα τα στοιχεια και εφτασα ενα βημα πριν την πληρωμη.μου εβγαλε μεταφορικα για ελλαδα 25 λιρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Thanks Sofaki. Τελικά πήγα σήμερα στο Λητώ και ρώτησα. Μπαίνει και το απλό recaro στο Maclaren, απλά πρέπει να αγοράσεις και αντάπτορες 40€. Το σύνολον 200€ και μόνο στο γκρί-μαύρο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ευχαριστω πολυ το blog αυτο για τις πολύτιμες πληροφορίες που δώθηκαν εδώ για την αγορά αυτου του καροτσιού.
    Μου άρεσε ιδιαίτερα το Maclaren techno Xlr και το παρήγγειλλα απο το Pramworld σήμερα σήμερα σε χρώμα Black Champagne (προσωπική προτίμηση είχαν απ'όλα τα χρώματα).

    'Ολα πήγαν καλά με την παραγγελία και το περιμενω τώρα να μου έρθει μου είπαν σε 7 με 9 μέρες.Για να δούμε! Κόστισε 225 λιρες Αγγλιας και τα έξοδα αποστολής 25 λιρες για Ελλάδα μου είπαν.

    Μόνο που λυπήθηκα πολύ που δεν είχαν στην προκειμένη την μπάρα την μπροστινή την Universal Bumper Bar, εσεις που έχετε το καρότσι θεωρείτε οτι χρειάζεται ή είναι όντως περιττή?
    Και κατι ακόμα, ένα γνωστό πολυκατάστημα μου πρότεινε μεν σε καλή τιμή το καρότσι όμως ήθελαν ένα μηνα από την στιγμή της παραγγελλίας για να έρθει, απο που θα το παρήγγελναν από την Ταγκανίκα?
    Και σ'ένα άλλο γνωστό πολυκατάστημα Μ.......re ζήτησα με την αγορά καροτσιου να μου παραγγείλουν και την μπάρα και είπαν ότι δεν την παραγγέλνουν.
    Τελοσπάντων αυτοί χάσανε εγώ βγήκα κερδισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος19/1/12 14:32

    Γειά σας,είμαι λίγο πριν παραγγείλω το Maclaren xt από το Amazon.co.uk,μαζί με τα μεταφορικά κοστίζει 210ευρώ!Έχει παραγγείλει κανείς από αυτό το site το συγκεκριμένο καρότσι?

    Ευχαριστώ πολύ,
    Φωτείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος19/1/12 21:11

    Εγώ παρήγγειλα σήμερα το XLR από το amazon αγγλίας. Έχει την καλύτερη τιμή (200 λίρες + 25 λίρες τα μεταφορικά) και με την ευκαιρία αγόρασα και άλλα χρήσιμα πράγματα (ενδοεπικοινωνία, θερμόμετρο, μάρσιππο, κλπ, σε σούπερ τιμές (ενδεικτικά αναφέρω ενδοεπικοινωνία Phillips Avent 62 λίρες ενώ το ίδιο ακριβώς μοντέλο στην Ελλάδα έχει 170€) και μάλιστα χωρίς επιπλέον χρέωση μεταφορικών!!

    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος20/1/12 00:55

    Αυτό που με ανησυχεί ειναι ό,τι το Maclaren xt δεν πωλείται ακριβώς από το Amazon αλλά από Quenton και δεν ξέρω κατά πόσο να το εμπιστευτώ!


    Φωτείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Βασικά νομίζω ότι είναι σχετικά ασφαλές να ψωνίζουμε απο το Άμαζον. Δεν είναι δλδ σαν το Ebay που πουλάει ο οποιοσδήποτε. Όσοι πουλάνε μέσω Άμαζον είναι συμβεβλημένοι πωλητές και το Άμαζον φαντάζομαι θα φέρει κάποια ευθύνη.... Επίσης εάν ο πωλητής έχει πρόβλημα, όλο και σε κάποιο σχόλιο θα έχει αναφερθεί, δεν περνάνε έτσι απαρατήρητα αυτά....
    Δυστυχώς έχω πρόβλημα με την σύνδεση στο Ίντερνετ και μπαίνω για πολύ λίγο και έτσι δεν μπορώ καθόλου να το κοιτάξω το θέμα μέχρι την Τρίτη...
    Googlαρέ το και άμα υπάρχει κάτι αρνητικό θα το βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος21/1/12 21:32

    Ευχαριστώ πολύ!

    Φωτείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος25/1/12 13:48

    Σταυρούλα,αν σου είναι εύκολο μπορείς σε παρακαλώ να με ενημερώσεις όταν παραλάβεις το maclaren από το Quendon...και επίσης τι συμπεριλαμβάνει(αδιάβροχο,ομπρέλα...).

    Ευχαριστώ πολύ!!
    Φωτείνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος28/1/12 10:08

    Φωτείνα, παρέλαβα χθες το maclaren μου και είναι τέλειο! Περιλαμβάνει το στρωματάκι διπλής όψεως, βρεφικό μαξιλάρι, ποδόσακο και αδιάβροχη κουκούλα. Κανένα πρόβλημα με Quendon, έλαβα το καρότσι μέσα σε μια εβδομάδα!

    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος28/1/12 12:55

    Σταυρούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Εάν μπορώ να φανώ κάπου χρήσιμη...μη διστάζεις!!

    Φωτείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Κoρίτσια, έχει πάρει το μάτι σας πουθενά το πορτ μπεμπέ της Μακλάρεν, γιατί το ψάχνει μια μανούλα to be???
    Έχει στα Μάδερκερ, αλλά έχει 109€ και ψάχνει κάτι πιο οικονομικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος29/1/12 17:49

    Στο pramworld.co.uk το πόρτ μπεμπέ της maclaren βγαίνει περίπου 77ευρώ αλλά δεν ξέρω τα μεταφορικά πόσο είναι!
    Σταυρούλα το καρότσι δεν είχε καλάθι για ψώνια?

    Φωτείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος4/2/12 18:50

    Ναι βέβαια, έχει καλάθι για ψώνια και κάτι extra τσέπες-θήκες.
    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος6/2/12 18:00

    Συγνώμη αλλά διάβασα ότι η μακλαρεν απέσυρε καποια μοντελα καροτσιών γιατί υπήρχαν καταγγελίες για ακρωτηριασμό δακτύλων.
    βλ http://www.healthview.gr/node/15161

    Ίσως όμως να αφορά σε παλαιότερα μοντέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος7/2/12 21:04

    Το xlr πόσα κιλά παιδάκι αντέχει? Συγχωρέστε με αν έχει γραφτεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. καλησπέρα! ξέρετε αν υπάρχει και στήριγμα για καφέ στα maclaren? έψαξα σε μεγάλα καταστήματα εδώ στη θεσσαλονίκη και δε βρήκα τίποτα. (By the way υπέροχη η σελίδα σας!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ιωάννα καλησπέρα!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα τι γίνεται με το συγκεκριμένο αξεσουάρ. και ίσως και τα υπόλοιπα κορίτσια το ίδιο, μιας και δεν εχει απαντήσει καμιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. νικολ3/4/12 13:42

    γειά σας.συγχαρητήρια για το μπλογκ σας, δινει πολλες και καλες πληροφοριες. Περιμενω και εγω παιδάκι σε τρεις μήνες περίπου. Θα ήθελα να ρωτήσω, ενφιαφέρομαι για το καρότσι maclaren xlr, αυτό που έχει και υποδοχή για κάθσιμα αυτοκινήτου (το πορτ μπεμπε δεν μου άρεσε), αλλά έχω απίστευτη ανασφάλεια με το αν όντως κάνει για νεογέννητο (πχ 40 ημερών), γιατί δεν "κλεινει" καπως γύρω του αλλά και κυρίως γιατί δεν κοιτάω το μωρό (σε περίπτωση πχ που βγάλει γάλα κλπ). Μήπως πρέπει να διαλέξω ένα καρότσι με δυνατότητα να κοιτάει και εμένα και έξω? Τι να κάνω? Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Καλησπέρα Νικόλ!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι, με έναν πόνο!
    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

    Ναι, το Μακλάρεν XLR είναι για νεογέννητα. Η πλάτη του καθίσματος ξαπλώνει εντελώς και το μπλέ μαξιλαράκι είναι πολύ άνετο για μωράκια. Αυτό το καρότσι το πήραμε δώρο στην κουμπάρα μας και είναι πολύ ευχαριστημένη. Όντως, το πορτ μπεμπέ του είναι πολύ διαφορετικό απο αυτό που έχουμε στο μυαλό μας..
    Σχετικά με το θέμα προσανατολισμού του καροτσιού, είναι ένα θέμα που το αντιμετωπίζουν αρκετές φρεσκομανούλες... Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος πάντως. Είναι απλά μια ανασφάλεια. Την είχα και εγώ και για αυτό πήρα ένα καρότσι που έβλεπα το παιδί. Τώρα που η μικρή μου είναι 2 ετών, καταλαβαίνω ότι υπερέβαλα. Ποτέ δεν έπαθε κάτι στο καρότσι και άλλωστε πάντα θα την βλέπεις έστω και λίγο, αφού οι μητέρες είναι πιο ψηλές απο το καρότσι (είναι σχετικά χαμηλό το συγκεκριμένο καρότσι). Και επίσης θα περπατάτε τόσο συχνά? Εμείς συχνά σταματούσαμε και καθόμασταν έξω, έτσι μπορείς να την γυρίζεις μπροστά σου, να την βλέπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλησπέρα
    θα ήθελα να σας πω την προσωπική μας εμπειρία . Παραγγείλαμε κάποια αξεσουάρ για το maclaren xlr από το site www.hugzbabystore.ie είχε καλές τιμές σε σύγκριση με άλλα αλλά που να ήξερα ότι ήταν απατεώνες. Συγκεκριμένα παράγγειλα 5 πράγματα που υπήρχαν σε διαθεσιμότητα και συμφωνήσαμε την τιμή που ήθελαν να μου τα στείλουν στην Αθήνα. Πλήρωσα με προπληρωμένη κάρτα .Ενώ μου είχαν πει ότι θα τα είχα σε 20 μέρες πέρασαν 2 μήνες για να μου τα στείλουν. Όταν άνοιξα την κούτα είδα 3 πράγματα. Όταν τούς έστειλα mail και τους ρώτησα τι έγινε μου είπαν ότι τα 2 δεν τα είχαν σε διαθεσιμότητα και θα δουν τι θα κάνουν. Ύστερα από 5 mail δικά μου μου απάντησαν ότι τελικά θα μου επιστρέψουν τα χρήματα αλλά κουβέντα για τα χρήματα των μεταφορικών να θυμίσω ότι είχα πληρώσει μεταφορικά για 5 πράγματα και μου έστειλαν 3. Έχουν περάσει 4 μήνες από τότε τούς έχω στείλει πάνω από 20 mail και όχι μόνο δεν μου έχουν στείλει πίσω ούτε ένα ευρώ δεν μου έχουν απαντήσει σε κανένα mail . Το έχω πάρει πλέον απόφαση ότι έχασα τα χρήματα μου . Δημοσιεύω την ιστορία μου για να μην την πάθει και άλλως φίλος. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει για το τι άλλο μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματα μου πίσω καλοδεχούμενος. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Καλημέρα και ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ενημέρωση! Ελπίζω να το δουν όσοι ενδιαφερθούν να παραγγείλουν απο το συγκεκριμένο σάιτ.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τρόπο για να βοηθήσω....
    Ελπίζω τουλάχιστον να επιστραφούν τα χρήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος16/5/12 21:55

    Γεια σας κοριτσια
    Και εγω ειχα προβλημα με την παραγγελεια μου απο το hugzbabystore και το ειχα γραψει. Εγω τα πηρα τα λεφτα τελικα πισω μετα απο πολυ καιρο που εστελνα μειλ και επαιρνα τηλ. τελικα οταν σηκωσαν το τηλ. μου εστειλαν και τα λεφτα πισω.
    χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Καλησπέρα Χριστίνα!
    Ναι, θυμάμαι αυτά που μας είχες γράψει και εσύ.... Άρα προβληματικό το σάιτ.... Θα γράψω ένα σχετικό αρθράκι με τις περιπέτειες σας, ώστε να είναι υποψιασμένες οι υπόλοιπες μαμάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος17/5/12 12:44

    Καλησπέρα!
    Είμαι κι εγώ νέα μανούλα και ενδιαφέρομαι για το καρότσι Μaclaren. Διαβάζοντας την αρχή του άρθρου συνειδητοποίησα πως δεν είμαι η μόνη που την ¨πατησα¨ με το καροτσι γνωστης εταιριας 3 σε 1. Από την αρχή ήθελα το Maclaren,αλλά απο το καταστημα μ επεισαν οτι με τα ιδια χρηματα θα επαιρνα κτ πιο πρακτικο... Έλα όμως που δεν ήταν τελικά και τόσο...Μόνο το πορτ μπεμπε ηταν καλο...
    Θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πως γινονται οι αγορες μεσω του pramworld, καθως δεν εχω ξανακανει ποτε ηλεκτρονικες αγορες. Πιστωτικη καρτα δεν διαθετω...Υποθετω πως θα πρεπει να βγαλω για να μπορεσω να παρω το καροτσι απο κει.
    Βλεπω οτι οι διαφορες στις τιμες ειναι πολυ μεγαλες... Το λιγοτερο 50 ευρω αν υπολογισω και τα μεταφορικα.
    Τι χρειαζομαι για το καροτσι αυτο για να ειναι ολοκληρωμενο? Ομπρέλα, τσάντα και τί αλλο? Γνωρίζετε? Ευχαριστω προκαταβολικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Γεια σας κι από μένα!!! Συγχαρητήρια για το site και τα υπέροχα άρθρα!!! Τα έχω διαβάσει όλα και περιμένω καινούρια!!! Στο θέμα μας τώρα... Σε 3 μήνες θα γίνω χαζομπαμπάς και αρχίζω να ψάχνω για καρότσια. Καταλήγοντας στο Μaclaren TECHNO XLR 2012 πήρα μια μικρή απογοήτευση. Μίλησα με pramworld και μου είπαν ότι πλέον για τα μοντέλα του 2012 δεν υπάρχει κάθισμα αυτοκινήτου που να μπαίνει στο XLR. Αυτό της RECARO είναι για μοντέλα του 2011 και πριν. Πλέον δε μπαίνει κάθισμα αυτοκινήτου. Και αναρωτιέμαι... Γιατί να πάρω το XLR και να μην πάρω το XT που είναι ελαφρύτερο και φθηνότερο? Ο ποδόσακος τελικά είναι κάτι το χρήσιμο??Δεν έχω δει ποτέ καρότσι με ποδόσακο να κυυκλοφορεί τον χειμώνα. Τόσο το XLR όσο και το XT έχουν στήριγμα για το κεφαλάκι και τους ώμους του νεογέννητου.
    Άλλη ερώτηση:
    1) Το καλάθι για αγορές έχει το ίδιο μέγεθος στο XLR και στο XT?
    2) Το XLR είναι πιο φαρδύ καρότσι από το ΧΤ?
    3) Το XT δεν είναι κατάλληλο για νεογέννητο? (4 κλίσεις)
    4) Το σκίαστρο στο XLR είναι μεγαλύτερο από αυτό του XT? Αν ναι με μία ομπρελίτσα μπορώ να κάνω τη δουλειά μου?
    5) Έχει κάποιος/α αγοράσει το XT και έχει εντοπίσει τα μειονεκτήματά του?
    Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πάνο!!!!
      Λογικά όπου να'ναι γίνεσαι χαζομπαμπάς!
      Με αφορμή την ερώτησή σου, έγραψα ένα καινούριο άρθρο που περιλαμβάνει τις σύνηθες ερωτήσεις που μου κάνουν για τα Maclaren.
      http://shopping-mommy.blogspot.gr/2012/09/maclaren.html

      Επίσης ήθελα να σε ευχαριστήσω σχετικά με την ενημέρωση ότι τα μακλάρεν 2012 δεν είναι συμβατά με κάθισμα. Μίλησα απευθείας με μακλάρεν και μου το επιβεβαίωσαν... Τώρα περιμένω να με ενημερώσουν σχετικά με τος αντάπτορες...

      Διαγραφή
  108. Poulaw to kartsei MacLaren xroma kafe-roze poli omorfo , einai se aristi katastasi skedon kenourgio, agorastike 450 euro kai to poulaw 200 euro , an kapios endiaferet na mou steli mynima sto fb Stela Vestido

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας αρέσουν πολύ τα σχόλια, μην διστάσετε :)